Vissza

Általános Üzleti Feltételek

Kattintson ide a PDF-verzió letöltéséhez.

Az üzleti ügyfelekre vonatkozó ÁSZF-et itt találja.

§ A vásárlás menete

Értékesítésünk kizárólag jelen értékesítési feltételek szerint történik, amelyet Ön a megrendelésével elfogad. Ettől eltérő feltételek csak abban az esetben érvényesek, ha és amennyiben azok általunk írásban megerősítésre kerültek.

§ Szerződéskötés

Az ajánlataink kizárólag fogyasztók (egyéni vagy magánszemély vásárlók) részére érvényesek. A katalógusban foglalt ajánlataink nem kötelező érvényűek, azaz az Ön megrendelése csak a visszaigazolásunkkal, illetve raktári áru esetén a kiszállításunkkal válik kötelező érvényűvé. A megrendelések, szerződésmódosítások, illetve kiegészítések írásban, faxon, telefonon és e-mail-en történhetnek.

Fenntartjuk magunknak a jogot az áruk rendelkezésre állásának módosítására, a termékek műszaki fejlesztésből adódó változtatására, modellváltásra, és az esetleges nyomtatási hibákból eredő felelősségünk kizárására. Továbbá a katalógusban megjelenített színek nyomdatechnikai okokból eltérhetnek az RAL-színektől.



§ Szállítási idő

A gyorsan kiszállítható áruk katalógusunkban sárga jelöléssel vannak ellátva. A megrendelési visszaigazolásunkban megadott előrelátható szállítási idő nem kötelező érvényű, csak tájékoztató jellegű, mert az áruink egy részét megrendelésre, illetve időszakosan gyártják. A szállítási idő rövidebb is lehet. Szállítási határidők megadása esetén azok a megrendelés visszaigazolásától számított dátumtól érvényesek, amelyet a lehető leghamarabb megküldünk Önnek. Ezen határidők kiszámításánál a szombatok, vasárnapok és a törvényes ünnepnapok figyelmen kívül vannak hagyva.

Első rendelés esetén a szállítási idő kis mértékben hosszabb lehet, az első lépésként elvégzendő bonitásvizsgálatok miatt. Amennyiben írásban egy kifejezett fix dátumban állapodunk meg, az számunkra természetesen kötelező érvényű.

A szállítási napok munkanapok, melybe nem számítanak bele a szombati munkanapok. A szállítási határidő betartásra kerül, ha az áru a szállítmányozó részére át lett adva.

Amennyiben Magyar Posta Zrt. (MPL) általi kiszállítást szeretné igénybe venni, a kiszállítás idő el fog térni a terméknél megadottaktól, ezért kérjük, ezen szándékát jelezze felénk írásban a kaiserkraft@kaiserkraft.hu email címre írva.

Fontos hogy, a Magyar Posta Zrt. által intézett kiszállítások kiszállítási díja változó és rendelési értéktől függetlenűl megfizetendő.

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990,- Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1 990,- Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2 990,- Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5 990,- Ft/db.

§ Árképzés

Jelen katalógus megjelenésével a korábbi katalógusokban megadott árak érvényüket vesztik.

Áraink tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót. A Kaiser+Kraft Kft. külön megállapodás alapján kiszámlázhatja a felmerült szállítási költséget. Ilyen megállapodás hiányában a Kaiser+Kraft Kft 2.000,- Ft szállítási költséget számol fel megrendelésenként. A szállítás bruttó 30.000,- Ft vásárlási összérték felett ingyenes.

Az árváltozás az év folyamán ritka, de – az Ön javára is – lehetséges. Emiatt kizárólag a megrendelési visszaigazolásban megadott árak érvényesek. Eltérő meghatározás hiányában az árak egy darabra vonatkoznak. Az ábrákhoz használt dekorációs anyagokat az ár nem tartalmazza.


§ Fizetési feltételek

A fizetés bankkártyával történik, ebben az esetben a bruttó összeg kerül felszámításra.

A kifizetések beszámítása vagy visszatartása az általunk vitatott és nem jogerősen megállapított ellenkövetelések miatt nem lehetséges.

§ Az Ön részére történő szállításunk

A szállítás kizárólag Magyarország területére történik.

Feltételezzük, hogy az árut a szállítási csomagolásban kéri, ha minket legkésőbb az áru Önnél történő kézbesítésének időpontjáig másként nem tájékoztat. Csomagolásaink általában újra használhatók, illetve újra hasznosíthatók és a megfelelő jelzésekkel el vannak látva.

Az Ön által megrendelt áru szállítmányozó részére (posta, vasút, csomagküldő szolgálat, fuvarozó) történő átadásával teljesítettük a szerződéses kötelezettségeinket, és a kockázat Önre hárul.

A szállítási kockázat fedezésére azonban ingyenes biztosítást kötünk az Ön részére. Amennyiben a gyors lebonyolításhoz indokoltnak tűnik, részszállításokat hajtunk végre. Annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megkapja az árut, ez különösen arra az esetre érvényes, amikor a különböző áruk szállítási ideje nagyban eltér egymástól.

§ Tulajdonjogunk fenntartása

Az általános gyakorlatnak megfelelően, minden szállítás a következő tulajdonjog fenntartással történik: csak az Önnel fennálló üzleti kapcsolatból eredő összes – a kiszállított áruk kifizetésekor fennálló – követelésünk teljesítése esetén száll át az árun fennálló tulajdonjog Önre. Amennyiben a magyar jog csak korlátozottabb mértékben tenné lehetővé a tulajdonjog-fenntartást, akkor a tulajdonjogunkat a magyar jog által megengedett legteljesebb mértékben tartjuk fenn.

A rendeltetésszerű kereskedelmi forgalom keretén belül Ön jogosult az ezen fenntartás alá eső árut feldolgozni, átalakítani vagy elidegeníteni. A tovább értékesítésből származó követeléseket amelyeket – fenntartva a visszavonási jogunkat – beszedhet, Ön ezennel biztosítékként ránk engedményezi. Amennyiben feldolgozza vagy átalakítja a tulajdonjog-fenntartással érintett árut, ezt mindig nekünk, mint előállítónak teszi, viszont anélkül, hogy ezzel kötelezettségünk keletkezne. Amennyiben ezáltal a tulajdonjogunk megszűnik, helyette az új dolgon résztulajdonunk keletkezik. Abban az esetben, ha a tulajdonjog-fenntartással érintett árunk értéke több mint 10%-kal meghaladja az Önnel szemben fennálló követeléseinket, kérésükre saját választásunk szerint megfelelő biztosítékokat felszabadítunk.

§ Hibák jelzése

Kérjük, átvételkor ellenőrizze az áru épségét a törvényi előírásoknak megfelelően. A nyilvánvaló hibákat az áru átvételétől számított egy héten belül, a rejtett hibákat a felfedezéstől számított egy héten belül köteles nekünk írásban bejelenteni.

Szállítás során felmerülő kár esetén kérjük, kövesse az utasításainkat, amelyeket a szállítmányhoz csatoltunk, vagy nálunk megérdeklődhetők.


§ Szavatosság és jótállás

A jelen katalógusban szereplő termékeinkre az anyag- és megmunkálási hibákra vonatkozóan az átvételtől számítva 36 hónap garanciát adunk, ami viszont nem vonatkozik az elhasználódásra. Amennyiben a katalógusban egyes termékekre kifejezetten egy hosszabb határidő van megadva, természetesen az a hosszabb garanciai időszak érvényes.

A szavatossági, jótállási igények minden esetben az általunk kibocsátott számla felmutatása ellenében kerülnek teljesítésre, külön jótállási jegyet nem mellékelünk.

Jogos kellékhibák esetén Ön választása szerint a megadott határidőn belül ingyenesen nyújtjuk a hiba kijavítása vagy egy hibátlan termék kiszállítása által a kellékszavatosságot. Kivéve, ha a választott alternatíva lehetetlen vagy számunkra aránytalan többletköltséget eredményezne.

Azonban nem vagyunk kötelesek ilyen hibajavítási intézkedéseket tenni, ha Ön már olyan módon beavatkozott a termékbe, ami megnehezíti a hibamentes termék helyreállítását.

Ha ennek a garanciai kötelezettségünknek az Ön által meghatározott megfelelő határidőn belül nem teszünk eleget, akkor Ön kérheti az ellenszolgáltatás megfelelő csökkentését (árleszállítást), vagy elállhat a szerződéstől.

Kártérítési igényeket csak szándékosság, súlyos gondatlanság, valamely lényeges szerződéses kötelezettség felróható megszegése és a kifejezetten megadott jótállás nem teljesítése esetén fogadunk el velünk szemben. A szándékos kötelezettségszegések kivételével felelősségünk az előre látható, általában előforduló károkra korlátozódik.

§ Elállási jog

Amennyiben nem szeretné megtartani a szállított terméket, kérjük, értesítsen minket telefonon a szállítástól számított 30 napon belül. Ezután intézzük a visszavételt, és megfelelő jóváírással sztornózzuk a számlát.

Bizonyára megérti, hogy a visszavételt csak akkor tudjuk teljesíteni, ha az áru használati nyomok nélkül, eredeti csomagolásban és megfelelő időn belül érkezik be hozzánk. A visszaküldés kockázatát és költségeit Ön viseli.

Ez a visszaadási jog nem vonatkozik a katalógus ajánlaton kívüli különleges vásárlásokra, rendelésre készült termékekre és azokra az árukra, amelyekre különleges árat (például mennyiségi engedményt) biztosítottunk.

Amennyiben Ön fogyasztó és webáruházunkon keresztül vásárolt, úgy Önt indokolás nélküli elállási / felmondási jog illeti meg a termék átvételétől (szolgáltatás esetén a szerződés megkötésétől) számított 14 napon belül, amelyre a mellékelt nyilatkozatmintát (1. sz. melléklet) is használhatja. Amennyiben a termék postai küldeményként nem küldhető vissza, a visszaküldés költségeit Ön viseli. Szolgáltatás nyújtása esetén Ön köteles az ésszerű költségeinket viselni, amennyiben Ön a szolgáltatásunk teljesítését a fenti határidő lejárta előtt kéri és mi a szolgáltatásunk teljesítését a fenti határidő lejárta előtt megkezdtük. Egyes különleges esetekben a fenti elállási / felmondási jog Önt nem illeti meg, amely eseteket a 45/2014 Korm. rendelet 29. §-ában tekintheti meg. Önt a magyar Polgári Törvénykönyv alapján főszabály szerint 2 éves szavatossági idő illeti meg, valamint bruttó 10.000 eladási ár feletti egyes termékek esetében 1 éves jogszabályi jótállás illeti meg. Ezen jogok részleteit a jelen Általános Üzleti Feltételek 2. számú mellékletében találja. Társaságunk nem áll magatartási kódex hatálya alatt. Amennyiben Öntől biztosíték nyújtását kérjük, akkor erről Önt külön tájékoztatjuk. Fogyasztó jogvita esetén a Budapesti Békéltető Testülethez (levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, fax: +36 1 488 21 86, telefon: +36 1 488 21 31) valamint az illetékes magyar bíróságokhoz és fogyasztóvédelmi hatóságokhoz fordulhat.



§ Jog és joghatóság

Kizárólag a magyar jog alkalmazandó. Az Egyesült Nemzetek Szervezetének az áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló egyezménye (CISG) nem alkalmazandó.

Ön a saját lakóhelyének bíróságai előtt vagy a mi székhelyünk szerinti bíróságok előtt is indíthat eljárást ellenünk. Mi az Ön lakóhelye szerinti bíróságok előtt indíthatunk Ön ellen eljárást.


§ Adatok tárolása és feldolgozása

Annak érdekében, hogy megfeleljünk a mai vállalkozásokkal szemben támasztott igényeknek, ügyfeleink személyes és vállalkozással kapcsolatos adatait elektronikus adatfeldolgozási rendszeren tároljuk és dolgozzuk fel.

Ezzel a ponttal kapcsolatban kérjük, vegye figyelembe az adatvédelmi irányelveinket.

§ Érvényesség

Amennyiben a jelen Általános Értékesítési Feltételek egyes rendelkezései nem érvényesek, ez nem érinti a fennmaradó rendelkezések és a teljes jogügylet érvényességét.

§ Nyelv

Jelen Általános Üzleti Feltételek magyar és német nyelven készültek. Esetleges szövegeltérések vagy jogviták esetében a magyar nyelvű változat az irányadó.


§ Időállapot és változás

Állapot: 2020.01.28.

Amit még el szeretnénk mondani Önnek…

Célunk az, hogy a vevőink, azaz az Ön igényeit kielégítsük. Mindazonáltal, ha bármikor mulasztás történne, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot bizalommal. Biztosan találunk elfogadható megoldást.

Székhely, üzleti tevékenység helye és postacím:

KAISER+KRAFT Kft.

Szabadság út 117.

HU-2040 Budaörs

Telefon: +36 23 513 823

Hétfőtől péntekig: Hétfőtől csütörtökig 08:00-tól 17:00-ig, péntek 08:00-tól 15:30-ig

Telefax: +36 23 420 031

E-mail: service@kaiserkraft.hu

Esetleges panaszait kérjük fenti elérhetőségeiken közölje.

Ügyvezetők:

Hans Peter Helminger, Péter József Baranyai

Cím:

HU-2040 Budaörs, Szabadság u. 117.,

Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága, cégjegyzékszám: 13 09 061363

adószám: 10373510-2-13