Irodabútorok

Kétszemélyes műhelyben vagy egy nagyobb vállalatnál dolgozik? Valójában számunkra ez egyáltalán nem fontos, ugyanis az irodabútorok megfelelő választékát kínáljuk bármely esetre: az állványrendszerektől kezdve az íróasztalokon és az irodai székeken át egészen a szekrényekig nálunk mindent megtalál. Ha pedig kérdése merülne fel, CAD-tervező szolgáltatásunkat ajánljuk.

Milyen (egészségi) tényezők játszanak fontos szerepet az irodabútorok kiválasztásánál?



Ha hosszan kell ülni (nem természetes) író pozícióban, az hosszú távon egészségügyi következményekkel jár. A következményekről és megelőzésükről az „Egészséges ülés'' című tanácsadónkban olvashat.



Ha új irodahelyiségek kialakítását célzó projektbe kezdene (ilyet vezényeltünk le például a CWS-boco vállalattal), vagy ha a meglévő felszerelését felfrissítené, alaposan járja körbe az ergonómia területét:



  • Az egészséges testtartás legfontosabb előfeltétele a megfelelő irodai szék.

  • Nem jó, ha az íróasztal statikus, előnyösebb, ha a magassága és a beállítása a munkatárshoz igazodik.

  • Görgős konténereink a Mausertől és további márkáktól hozzájárulnak az ergonomikus munkavégzéshez, ugyanis könnyen járó fiókokkal rendelkeznek, és egyszerűen eltolhatók, így a munkahely bármilyen testtartáshoz és felosztáshoz alkalmassá tehető.


Az irodabútorok átgondolt elrendezése ezenkívül arra ösztönzi a munkatársakat, hogy gyakran változtassák testtartásukat, felálljanak, és mozogjanak munka közben.



A legnagyobb ergonómia ellenére is minden ember más. Egy elméletben tökéletesen berendezett munkahely nem feltétlenül teljesíti éppen annak az igényeit, aki minden nap ott ül. Ezért az irodabútorok beszerzésekor elengedhetetlen az egyeztetés az érintett munkatársakkal.



Milyen tényezőket kell még figyelembe vennem az irodabútoraim beszerzésekor?



A munkatársak egészségére vonatozó kérdések mellett az irodabútoroknak további követelményeknek is eleget kell tenniük – erről a megfelelő irodai szék kiválasztásáról szóló vásárlási tanácsadónkban is olvashat:



  • Hosszú élettartam és masszív kialakítás a napi intenzív használathoz

  • Kiváló minőségű megjelenés és kellemes tapintás

  • A felületek, szövetek stb. higiéniája és egyszerű tisztíthatósága


Ezenkívül további fontos tényezőket is azonosítottunk:



  • Gondolkodjon hosszú távon: körülbelül tízévenként érdemes kicserélni az irodabútorokat, és ötévente változnak az előírások.

  • A megjelenésre vonatkozó trendeket érdemes figyelmen kívül hagyni, hogy a bútorok még évekkel később is összeilljenek. Az időtálló megjelenés a legfontosabb, mi pedig minden irodabútorunkkal és irodabútor-sorozatunkkal éppen ezt kínáljuk.

  • Az alaprajznak és a bútoroknak illeszkedniük kell egymáshoz. Szívesen segítünk Önnek tanácsainkkal abban, mely bútorok ideálisak az Ön irodája számára.


Miben segíthetünk még Önnek?



Számos területen! Mi, a kaiserkraft-nál intenzíven foglalkozunk az irodabútorok és -berendezések témájával. Például azzal, hogy részletesen bemutatunk modern termékeket, például az elektromosan állítható magasságú Upliner 2.0 íróasztalt. Vagy a mindennapi munkavégzésre vonatkozó tippekkel segítjük Önt vásárlási tanácsadóinkban. A következő tanácsadóinkat említenénk meg itt:





Egyedi igények és speciális követelmények esetén rendelkezésére áll a CAD tervezési szolgáltatásunk is. Ha pedig csak egy gyors kérdése van, felveheti velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailen vagy az ügyfélchatben.