Marketing

A tökéletlenség beismerése.

Reklámozással nem menthetjük meg a világot, de gondolkodásra ösztönözhetünk.

Ám mivel papír nélkül egyelőre nincs élet, különösen odafigyelünk arra, hogy nyomtatott reklámeszközeink előállítása energiatakarékos módon történjen, és hogy a papír tanúsítvánnyal rendelkező, fenntartható forrásból származzon. A KAISER+KRAFT-katalógust például a Mohn Media Mohndruck GmbH vállalattal készíttetjük, amely a nyomtatási eljárás folyamán felhasznált oldószer mennyiségét csökkentette. Partnerünk egyébként már 2008-ban elnyerte a "Druck&Medien Award" díjat Németország legkörnyezetbarátabb nyomdájaként. 2010 óta emellett rögzítjük a nyomtatott termékeinkből eredő összes CO2-kibocsátást, és ezzel fontos alapot fektettünk le ahhoz, hogy a környezetbarát anyagok és termelési folyamatok révén folyamatosan javítsunk a környezetvédelmen. A CO2-kibocsátások és kompenzációjuk kiszámolása és vizsgálata az ISO 14064 alapelvek és a Carbon Management Systems szabályai szerint történik. Ezt, valamint a KAISER+KRAFT célját, hogy kevesebb erőforrást használjon, a tisztán digitális, kizárólag a webes kínálatban elérhető márkák bevezetése is támogatja. Végtére is minden tonna újrahasznosított papírral kb. 3 tonna "friss" papírt spórolható meg, és minden újrahasznosított kartonból vagy bioműanyagból készült toll egy kicsit még függetlenebbé teszi a vállalatot a kőolajtól.