Bútorok pihenőhelyiségekbe és a recepcióra

Készüljön fel a Munka 4.0-ra – a közös munka új formáit szolgáló bútorokkal a pihenőhelyiségbe, az előcsarnokba és a recepcióra. Itt klasszikus foteleket és szokatlan külsejű babzsákokat éppúgy talál, mint kiváló minőségű, pihenőhelyiségekbe való bútorokat az irodába vagy a recepcióra.

A Bútorok pihenőhelyiségekbe és a recepcióra kategóriában a következő márkák termékeit kínáljuk: BISLEY, Tojo, Topstar.

Az Ön szűrőjének beállítása
    Márka
    Terméktípus
    Fenntarthatóság
    Magasság [mm]
    Szélesség [mm]
    Mélység [mm]
    Vázkivitel
    Ülésmagasság
    Szín
    Kárpit anyaga
    Kartámla típusa
    Anyag
    Alak
    Bruttó ár
    Nettó ár
    Relevancia szerint
    Modell száma: 23

    Pihenőhelyiség, előcsarnok és recepció: az első benyomás döntő fontosságú



    Egy színes babzsák, egy lazább bútordarab, esetleg egy hívogató kanapé az előcsarnokban csak startup cégeknek való? Szó sincs róla! Az első benyomás döntő fontosságú – és a recepció megfelelő berendezésével már első pillantásra bebizonyíthatja ügyfeleinek, hogy Ön tudja, mi a dörgés. A gondosan berendezett csoportszobákkal, tárgyalókkal, várókkal vagy recepcióval minden ponton lenyűgözheti azt, aki betér Önhöz.



    Mi jellemzi a modern pihenő-, recepciós vagy akár irodabútorokat?



    Felhasználóbarát koncepció és kreativitás, legyen szó megbeszélésekről, a munkatársak egészségéről és általánosságban a jó első benyomásról: míg a legtöbb irodabútor egyértelműen egy adott felhasználásra van kitalálva, a várókba és hasonló helyiségekbe szánt ülőalkalmatosságok és egyéb berendezési tárgyak célja inkább az, hogy előmozdítsák a közös munkát, a higgadt gondolkodást és az összetartozást, valamint jó benyomást alakítsanak ki az ügyfelekben a vállalatról.



    A recepció és a pihenőhelyiség sokrétű üzenetet hordoz. Méghozzá nemcsak látogatói és ügyfelei, hanem az alkalmazottai számára is:



    • Barátságos, nem túl szigorú légkört árasztanak.

    • Kellemes időtöltésre és kötetlen kommunikációra hívnak.

    • Felhívják a figyelmet arra, hogy a munkát nem csak az íróasztalnál lehet elvégezni.

    • Azt sugallják, hogy itt a munkavállalók önmaguk lehetnek.

    • Céljuk a kreativitás, a produktivitás és az inspiráció egyesítése.

    • Segítenek eloszlatni a várakozáshoz társuló kellemetlen asszociációkat.


    Hogyan rendezzem be a pihenőhelyiséget, az előcsarnokot és a recepciót?



    Egy babzsák nem csinál pihenőhelyiséget, és önmagában egy kisasztaltól sem lesz ügyfélbarát a váró. A rendelkezésre álló hely függvényében biztosítani kell a kisebb csoportok számára a szükséges privát szférát, hogy össze tudjanak ülni és tanácskozni. Inkább egy korlátozott alapterületen rendezzen el néhány ülőgarnitúrát stílusos pihenőbútorokkal ahelyett, az egész teret telezsúfolná.



    Sőt, nem is muszáj minden ülőhelynek a pihenőhelyiségben lennie. Az emeleti beugrók ideálisak a gyors csoportmegbeszélésekhez. Két fotel vagy kényelmes szék, egy kis asztal, egy növény és jó megvilágítás – és az ad hoc megbeszélésekből máris gyorsabb eredmények és kreatív ötletek születnek.



    Azt is figyelembe kell venni, hogy ki fog ülni vagy dolgozni ezeken a területeken. Noha a babzsákok kényelmes bútorok egy pihenőhelyiségbe, egy B2B vállalat recepciójára kevésbé alkalmasak – ezekre leülni, illetve onnan felállni ugyanis öltönyben vagy kosztümben nem olyan egyszerű.



    A reprezentatív területek kialakításakor végső soron mindig az a lényeg, hogy mit szeretne elmondani a cégéről. Ezért a huzat színét, a bútorok stílusát stb. mindig úgy válassza meg, hogy azok illeszkedjenek a vállalat arculatához, és inkább a visszafogottabb megoldást válassza.



    Szeretné megtudni, hogyan teremthet kellemes környezetet a munkahelyén? Olvassa el az erről szóló útmutatót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, ha kérdése van a kínálatunkkal kapcsolatban!