+36 (23) 513 823 

Márkaválasztás

Kiválasztás pontosítása
(több választás lehetséges)

Nettó ár

Nettó ár szűkítése

-
Márka
Anyag
Magasság
Mélység
Polcterhelés
Szélesség
 

Rendteremtő rendszerek

Még soha nem volt könnyebb szisztematikusan rendet tartani. Rendteremtő rendszereink a legkülönfélébb igényeket tudják kielégíteni − a forgó iratrendező oszlopoktól a zárható szekrényeken át az íróasztalra helyezhető irattartókig nálunk mindent megtalál.
74 termék található
| | |
Osztályozó tábla
2 x 25 rekesz, ma x szé x mé 1120 x 544 x 129 mm
Nettó
110.000,- Ft
office akktiv - Osztályozószekrény alsó kisszekrénnyel
ma x szé x mé 1864 x 913 x 420 mm, 21 rekesz
Nettó
170.000,- Ft
Osztályozó tábla
2 x 10 rekesz, ma x szé x mé 865 x 544 x 106 mm
Nettó
92.600,- Ft
Osztályozó tábla
1 x 25 rekesz, ma x szé x mé 1120 x 273 x 129 mm
Nettó
74.100,- Ft
office akktiv - Osztályozó polc
ma x szé x mé 922 x 913 x 420 mm, 21 rekesz
Nettó
125.000,- Ft
Nettó
72.200,- Ft -tól
Nettó
94.400,- Ft -tól
Iratrendező forgóoszlop
Ø 800 mm, asztalos kivitel
Nettó
55.700,- Ft
Eichner - Tervezőtábla
standard kivitelű
Nettó
39.900,- Ft -tól
Nettó
150.000,- Ft -tól
Osztályozó tábla
1 x 6 rekesz, ma x szé x mé 712 x 236 x 79 mm
Nettó
26.100,- Ft
Osztályozó tábla
1 x 6 rekesz, ma x szé x mé 505 x 311 x 79 mm
Nettó
26.100,- Ft
Iratrendező
szint-Ø 800 mm
Nettó
97.400,- Ft -tól
Iratrendező
szint-Ø 1000 mm
Nettó
115.000,- Ft -tól
Nettó
265.000,- Ft
Rendező és osztályozó állomás
szárnyasajtós szekrénnyel
Nettó
280.000,- Ft
Nettó
37.200,- Ft -tól
Nettó
110.000,- Ft
Nettó
22.000,- Ft -tól
DURABLE - Fiókos irattartó
ma x szé x mé 292 x 280 x 356 mm, szürke
Nettó
25.700,- Ft -tól
Osztályozó állomás
polisztirolból
Nettó
49.000,- Ft -tól
helit - Függőirattartó-váz
szé x mé x ma 360 x 380 x 272 mm, cs. e. 4 db
Nettó
37.400,- Ft
helit - Fiókosdoboz
ház színe fehér, cs. e. 4 db
Nettó
42.400,- Ft
helit - Fiókosdoboz
ház színe fehér, átlátszó, cs. e. 4 db
Nettó
43.700,- Ft
helit - Levéltartó, magasság 70 mm, cs. e. 48 db
szé x mé 275 x 355 mm, átlátszó
Nettó
52.300,- Ft
Eichner - Tervezőtábla, 10 sínnel
egysoros, ma x szé x mé 1280 x 315 x 74 mm
Nettó
66.300,- Ft
Nettó
19.600,- Ft
Eichner - T-kártyás táblarendszer
keményhab hordozólap, szürke színben
Nettó
35.200,- Ft -tól
Eichner - Orga-Easy tervezőtábla
magasság 900 mm, fekvő DIN A5 mérethez
Nettó
65.000,- Ft -tól
Nettó
170.000,- Ft
Nettó
115.000,- Ft
Eichner - Tervezőtábla, 10 sínnel
kétsoros, ma x szé x mé 1280 x 554 x 74 mm
Nettó
99.500,- Ft
Nettó
68.500,- Ft
Eichner - Flexo-Board tábla
5 szegmens, készlet
Nettó
345.000,- Ft
Eichner - Flexo-Board tábla
7 szegmens, készlet
Nettó
475.000,- Ft
DURABLE - Fiókosdoboz
ma x szé x mé 322 x 250 x 365 mm
Nettó
21.400,- Ft
Nettó
26.300,- Ft -tól
Nettó
37.300,- Ft -tól
Osztályozóállomás
60 fiókkal 3 sorban
Nettó
215.000,- Ft
Osztályozóállomás
DIN A4 mérethez
Nettó
24.700,- Ft -tól
Osztályozóállomás
DIN A5 mérethez
Nettó
18.200,- Ft -tól
DURABLE - COFFEE POINT BOX fiókos doboz
ma x szé x mé 292 x 280 x 356 mm
Nettó
42.400,- Ft
Postaosztályozó állomás
nagyméretű rekesszel
Nettó
75.300,- Ft -tól
74 termék található

Rendteremtő rendszerek: ne keresgéljen, egyszerűen találja meg!



Az, hogy az irodai rendteremtő rendszer megfelelően működik-e, legkésőbb mindig kiderül akkor, amikor épp egy adóellenőrzés vagy éves jelentés áll a küszöbön. Ha a munkatársai zavartan keresik ezt vagy azt a megrendelőlapot, akkor itt az ideje, hogy átgondolja jelenlegi tárolórendszerét, és megfelelő osztályozórendszereket rendeljen a KAISER+KRAFT-tól. Az átgondolt információs logisztika még a napi munkaszervezésben is hozzájárul a folyamatok zökkenőmentességéhez.



Miért fontos a rend az irodában?



Még ha a digitalizálás egyre elterjedtebb is, továbbra is sok papír forog napi szinten az irodában – a papír mint információhordozó tehát továbbra sem veszített fontosságából. A papírnak pedig iratok, dokumentumok, megrendelőlapok stb. formájában rendelkezésre kell állnia a megfelelő időben a megfelelő munkatárs számára.



Ha nem ez a helyzet, előfordulhat, hogy egy megrendelésnek nyoma vész, mivel az illetékes munkatárs nem talált meg minden dokumentumot. Vagy éppen Ön végez el kétszer egy feladatot, mivel a munkatárs nem tudta, hogy már vannak hozzá dokumentumok.



Egy rendteremtő rendszer és a mögöttes osztályozási elv képezi tulajdonképpen a megfelelő folyamatszervezés legfontosabb előfeltételét. Segítségével mindegyik munkatárs tudhatja, mit kell tennie, és fix helyen megtalálhat hozzá minden fontos dokumentumot. Az illetékesek áttekinthetik az aktív feladatokat és megbízásokat, és megfelelő heti tervet dolgozhatnak ki, amely szintén minden érintett munkatárs számára azonnal elérhető.



Melyik rendteremtő rendszer mire alkalmas?



A KAISER+KRAFT kínálatában találhat tárolórendszereket az irodai termékcsoport számára, de fellelhetők osztályozórendszerek a raktár, a műhely vagy a gyártócsarnok számára is. Olyan rugalmasan vetheti be ezeket a megoldásokat, ahogyan vállalata megkívánja – még akkor is, ha bizonyos termékek jellegüktől fogva egy adott környezetbe a legalkalmasabbak:



  • Az osztályozótáblák és a feladattáblák az aktív feladatokkal és megbízásokkal kapcsolatos tervezéshez és információtovábbításhoz megfelelőek. Osztályozhatók például feladatleírások vagy megrendelési listák munkatársak és napok szerinti bontásban – rögtön a megfelelő szintekre rendezve.

  • A postaelosztókkal időt takaríthat meg, ugyanis a levelek és a kis csomagok közvetlenül a címzetthez kerülnek, az irodai és műhelyi rendező- és osztályozóállomások pedig az aprólékok okozta káosznak vetnek véget.

  • Az iratrendező forgóoszlopokon a jellemző irodai adatok mind osztályozva, mind közvetlenül és egyszerűen hozzáférhetők.


Hogyan alakíthatok ki egy jól szervezett irodát?



Érdemes meglévő tárolórendszereit még egyszer kritikus szemmel átgondolnia legkésőbb akkor, amikor megrendeli új rendteremtő rendszereit a KAISER+KRAFT-tól. A fő kérdés a következő: X munkatárs tényleg mindig megtalálja Y információt?



Nemcsak a például az iratokban vagy a heti tervezőben található általánosan fontos információkat szükséges átgondolnia, hanem érdemes egy pillantást vetni a munkatársak íróasztalára is: van ott osztályozópolc, amellyel a munkatársak a feladataikat saját maguk is rendszerezni tudják?



Számos irodában az osztályozórendszer egy olyan kialakult rendszer, amely implicit tudásként adódik tovább. Ez többnyire megbosszulja magát, amikor az információáramlás megszakad a régi munkatársak és az újak között. Ezért minden tárolórendszer minden rekeszét érdemes feliratozni – és a jobb áttekinthetőség érdekében színkódolással ellátni iratok vagy megadott részlegek és munkatársak szerint.



Végül érdemes megvizsgálni egy adott információforrás helyét: mindenki hozzá tud férni a postájához a műszakrendszertől függetlenül? Minden érintett munkatárs hozzáfér a megrendelőlapokhoz, vagy meg kell várniuk, amíg valaki elérhető a titkárságon? Tudja Ön, hol találhatók az irodai anyagok, és hozzájuk is fér?



Mindezekre a kérdésekre a KAISER+KRAFT a megfelelő terméket kínálja válaszként. Ha a segítségére lehetünk a kínálattal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Termék-összehasonlítás