E-business a KAISER+KRAFT vállalatnál
Amikor 1999-ben az e-kereskedelem az európai kereskedelem központi témájává vált, KAISER+KRAFT már tökéletesen felkészült volt. Az üzemek, irodák, raktárak berendezésére szolgáló termékeinket már 1995 óta egy médiasemleges adatbankban, egy úgynevezett termékinformáció-menedzsment rendszerben (PIM) elektronikusan rögzítjük. Jelenleg már több mint 50.000 termék hozzáférhető elektronikus úton. 1997 óta ebből az adatbankból gombnyomásra online webáruházi tartalmak vagy elektronikus katalógusok hívhatók elő. Sőt, a termékadatok rögzítése, karbantartása és azok továbbfejlesztése érdekében egy saját adatrögzítő csapatot állítottunk fel. Az immár sokéves tapasztalat révén a katalógusok tartalma folyamatos minőségi javuláson megy keresztül. A termékeket bemutató szövegek, termékjellemzők, grafikák és a termékek kiválasztásában a vásárlóink segítségére lévő keresőszavak folyamatos bővítés alatt állnak. Egy e-beszerzési rendszer haszna a termékadatok minőségén múlik. A KAISER+KRAFT nemzetközi csomagküldő szolgálatként komoly felelősséget vállal ügyfeleivel szemben. Ez a felelősségvállalás a KAISER+KRAFT egyik legfontosabb motivációja.
Kérdése van? Az e-commerce/e-procurement csapat mindenkor szívesen áll rendelkezésére.
Referenciák
Már évek óta számos nagy, elismert vállalattal működünk együtt.
Ilyen konszernek például
Előnyök kiemelt ügyfeleknek
Mi tesz minket vonzóvá a kiemelt ügyfeleink számára? Az eszményképeink – a fenntarthatóság, a projektlebonyolítás, az E-beszerzés, a logisztikai tanácsadás és európaiasítás – az ügyfeleink számára olyan kritériumok, amelyek a KAISER+KRAFT céget az Ön kiemelt szállítói közé emelik, hiszen Ön is hozzá szeretne járulni az ökológiai egyensúlyhoz, és mi a rendelési folyamatokat a leghatékonyabban alakítjuk.
Fenntarthatóság és terep-marketing
A terep-marketing keretén belül a kiemelt ügyfeleket kívánságra állandó szakember segíti, aki segít a választék kiértékelésében, ápolásában és optimalizálásában. Ez többnyire előre megkötött keretszerződések keretén belül történik, amelyekben meghatározzuk szolgáltatási csomagunkat. A tanácsadóval és a további szolgáltatásainkkal, pl. karbantartás, CAD-tervezés és egyedi kivitelek a projekteket helyben, egyedileg és gyorsan le tudjuk bonyolítani.
A fenntarthatóság a vállalatunkban rendkívüli előnyt jelent a kiemelt ügyfeleinknek. Az ő munkatársaiknak például olyan ergonomikus irodabútorokra van szükségük, amelyek nem környezetszennyező festékkel vannak lefestve, hanem „zöld“ termékként vannak minősítve. A KAISER+KRAFT az ilyen igények keretén belül olyan kiváló minőségű saját márkát kínál, mint az EUROKRAFT active green. Ezeket a termékeket az ügyfél az adatainak megadásánál saját CO2-lábnyomához is számba veheti, így számára is hasznot hoz a jobb ökológiai egyensúly. Az egyensúlyt minden termékünk CO2-semleges küldeményezése is pozitívan befolyásolja.
E-Business
A KAISER+KRAFT által a legkülönbözőbb formákban kínált E-beszerzés leegyszerűsíti a rendelési folyamatot, és az ügyfél mindenkori igényeihez szabott lehetőségeket kínál. Kiemelt ügyfelünk profitál abból, hogy termékválasztékunkat saját gazdasági rendszerébe integrálhatja. A legkülönbözőbb vállalati területek alkalmazottainak lesz így lehetősége a termékek közvetlen megrendelésére, a vezető ezeket a rendeléseket pedig esetleg csak engedélyezi, vagy elutasítja, mielőtt az együttes megrendelés beérkezik hozzánk.
Nemzetköziség
Számos keretszerződéses ügyfelünknek vannak hozzánk hasonlóan egész Európábankirendeltségei. Ha Ön a KAISER+KRAFT-ot választotta beszállítójának a különböző országokban, akkor megvan az az előnye, hogy ugyanazt a terméket minden országban ugyanazzal a cikkszámmal tudja megrendelni. Ez nemcsak magát a rendelési folyamatot egyszerűsíti le, hanem a leltározást is megkönnyíti.
E-Áruhaz
Éljen az áruházrendszerünk kínálta számos lehetőséggel és előnnyel. Ügyfélre szabott webáruházunk mellett (Customised web) egy SAP-OCI és egy Ariba-PunchOut webáruházzal is ügyfeleink rendelkezésére állunk. Öné a választás!
Customized Web
Az egyedi alternatíva az optimalizált anyagbeszerzéshez e-beszerzési rendszer nélkül.
Egyedi feltételeket és választékokat, valamint kívánságra a KAISER+KRAFT webes megjelenésénél saját céges logót kínálunk a Customized Web ügyfeleinknek. Az egyedi költségvetési korlátok mellett Ön itt a felhasználókat is tetszés szerint kezelheti. Kérésre további, speciálisan az Ön kívánságához igazított módosítások lehetségesek.
Funkcionalitások áttekintése:
- Átfogó és pofonegyszerű keresési lehetőségek
- Részletes termékadatok képekkel és leírásokkal együtt
- Rendelési sablonok kezelése
- Szállítási és számlázási címek kezelése
- Eddigi megbízások listája számos intelligens funkcióval
SAP-OCI
SAP rendszert használ, és webáruházunkat OCI (Open Catalog Interface) felületen át szeretné az Ön rendszeréhez csatlakoztatni? Nem probléma. SAP-OCI webáruházunkon keresztül összeállíthatja saját rendelési sablonját és azt saját SAP-rendszerébe átvéve rendeléseket küldhet számunkra. A SAP-OCI webáruházat szívesen igazítjuk az Ön kívánságaihoz és igényeihez. Az egyedi árak és az Ön termékei és készletei a webáruházban is rendelkezésére állnak. Átadásuk az OCI porton keresztül történik.
Jelenleg az OCI 2.0 – 5.0 formátumokat támogatjuk.
Ariba-PunchOut
Az OCI mellett egy Ariba PunchOut webáruházat is kínálunk Önnek. Ezen keresztül továbbíthatja a megfelelő termékinformációkat az Ön gazdasági rendszerébe. Természetesen itt is megtalálja az Önre érvényes árakat, valamint a megfelelő termékadatokat és készleteket.
E-beszerzés – tökéletesen önhöz igazítva
Spóroljon meg értékes időt és költségeket úgy, hogy az e-beszerzést méretpontosan csatlakoztatja az SAP-rendszeréhez (SAP-OCI) vagy más rendszerekhez (pl. Ariba Punch out). Szakértőink segítenek Önnek az anyagbeszerzés célirányos optimalizálásában és abban, hogy az egyéni feltételekkel költségeket spóroljon meg.
A több éves tapasztalat, a mintegy 50.000 termék folyamatos ápolása és rugalmas adatbankunk a siker receptje az e-beszerzés területén a KAISER+KRAFT vállalattal.
Termékeink olyan standard osztályozások szerint vannak besorolva, mint az eCl@ss és az UNSPSC (minden verzió), de szívesen alkalmazzuk az Ön osztályozásait, ill. árucsoportjait is. Különböző UOM Sets állnak az Ön rendelkezésére. A megbízásokat és a számlákat kérésre környezetkímélő módon, elektronikus formában küldjük el Önnek. Ahogy ÖN szeretné!
Példák fájlformátumokra:
- BMEcat
- CIF
- Excel
- XML
- ... további ügyfélspecifikus formátumok
Minden szabványos formátumot, valamint az Ön saját katalógusformátumát is támogatjuk.
Kérdése van az e-beszerzéssel kapcsolatban?
Vegye fel a kapcsolatot Mix asszonnyal és csapatával: e-commerce@kaiserkraft.hu
Elektronikus adatcsere (EDI) – Integráció
Az üzleti dokumentumok elektronikus adatcseréjében (EDI) szerzett sokéves tapasztalat, például az ügyfél rendelése, a rendelés visszaigazolása, a szállítási értesítés és az ügyfeleknek küldött számlák tettek szakértővé minket ezen a területen. Ennek érdekében standardizált csatlakozási pontokat hoztunk létre. Különösen a nagyobb rendelési volumennel rendelkező ügyfeleink számára takarít meg értékes időt és költségeket a gazdasági rendszerünkhöz történő csatlakozás. Az üzleti folyamatok átlátható és teljes egészében elektronikus ábrázolására különösen nagy hangsúlyt fektetünk tevékenységünk közben.
Ügyfeleink számára számos e-beszerzési rendszert, valamint különböző piacokat kötöttünk le sikeresen, továbbá folyamatosan fejlesztjük szakértelmünket ezen a területen.
A sikeres integrációból az Ön számára előnyös:
- A feldolgozási idő és így az Ön költségeinek csökkentése
- Dupla rögzítések kiküszöbölése
- Automatikus adatátvétel az Ön gazdasági rendszeréből
- A megrendelés feldolgozásának felgyorsítása
- Az automatizálási potenciál kihasználása a logisztikai folyamatokban
- Az információcsere javítása és szabványosítása
Támogatott kommunikációs protokollok + tranzakciós szabványok:
- FTP
- OFTP
- SFTP
- HTTPS
- X.400
- továbbiak érdeklődésre
Az olyan üzenettípusokat támogatjuk az EDIFACT / EANCOM és XML-hez, mint:
- OpenTrans / ORDER és INVOICE
- XCBL 3.0 / ORDER és INVOICE
- CXML / ORDER és INVOICE
- XML alapú SAP IDOC formátumok: ORDERS01, ORDERS02, ORDERS03, ORDERS05, ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC
A fenti formátumok mellett ügyfélspecifikus adatformátumok is engedélyezettek. Forduljon hozzánk, szakértőinknek e-commerce/e-procurement csapatból biztosan van megfelelő megoldása az Ön vállalkozása számára. Itt találja az elérhetőségeket.
Piacok
Időközben a KAISER+KRAFT elektronikus katalógusa már több piacon megtalálható. Ezek között nyitott és zárt rendszerek is felfedezhetők, mint pl.:
- a KAISER+KRAFT, Hoffmann csoport, Keller&Kalmbach, Hagemeyer egy vállalata
- Több beszállítós fórum
- ingyenes használat valamennyi ügyfél számára