2020/07/01

Amikor 1999-ben az e-kereskedelem az európai kereskedelem központi témájává vált, KAISER+KRAFT már tökéletesen felkészült volt. Az üzemek, irodák, raktárak berendezésére szolgáló termékeinket már 1995 óta egy médiasemleges adatbankban, egy úgynevezett termékinformáció-menedzsment rendszerben (PIM) elektronikusan rögzítjük. Jelenleg már több mint 50.000 termék hozzáférhető elektronikus úton. 1997 óta ebből az adatbankból gombnyomásra online webáruházi tartalmak vagy elektronikus katalógusok hívhatók elő. Sőt, a termékadatok rögzítése, karbantartása és azok továbbfejlesztése érdekében egy saját adatrögzítő csapatot állítottunk fel. Az immár sokéves tapasztalat révén a katalógusok tartalma folyamatos minőségi javuláson megy keresztül. A termékeket bemutató szövegek, termékjellemzők, grafikák és a termékek kiválasztásában a vásárlóink segítségére lévő keresőszavak folyamatos bővítés alatt állnak. Egy e-beszerzési rendszer haszna a termékadatok minőségén múlik. A KAISER+KRAFT nemzetközi csomagküldő szolgálatként komoly felelősséget vállal ügyfeleivel szemben. Ez a felelősségvállalás a KAISER+KRAFT egyik legfontosabb motivációja.

Kérdése van? Az e-commerce/e-procurement csapat mindenkor szívesen áll rendelkezésére.

Referenciák

Már évek óta számos nagy, elismert vállalattal működünk együtt.

Ilyen konszernek például

E-Business abb
E-Business tis
E-Business ens
E-Business ips

Előnyök kiemelt ügyfeleknek

Mi tesz minket vonzóvá a kiemelt ügyfeleink számára? Az eszményképeink – a fenntarthatóság, a projektlebonyolítás, az E-beszerzés, a logisztikai tanácsadás és európaiasítás – az ügyfeleink számára olyan kritériumok, amelyek a KAISER+KRAFT céget az Ön kiemelt szállítói közé emelik, hiszen Ön is hozzá szeretne járulni az ökológiai egyensúlyhoz, és mi a rendelési folyamatokat a leghatékonyabban alakítjuk.

E-Áruhaz

Éljen az áruházrendszerünk kínálta számos lehetőséggel és előnnyel. Ügyfélre szabott webáruházunk mellett (Customised web) egy SAP-OCI és egy Ariba-PunchOut webáruházzal is ügyfeleink rendelkezésére állunk. Öné a választás!

Customized Web

Az egyedi alternatíva az optimalizált anyagbeszerzéshez e-beszerzési rendszer nélkül.

Egyedi feltételeket és választékokat, valamint kívánságra a KAISER+KRAFT webes megjelenésénél saját céges logót kínálunk a Customized Web ügyfeleinknek. Az egyedi költségvetési korlátok mellett Ön itt a felhasználókat is tetszés szerint kezelheti. Kérésre további, speciálisan az Ön kívánságához igazított módosítások lehetségesek.

Funkcionalitások áttekintése:

SAP-OCI

SAP rendszert használ, és webáruházunkat OCI (Open Catalog Interface) felületen át szeretné az Ön rendszeréhez csatlakoztatni? Nem probléma. SAP-OCI webáruházunkon keresztül összeállíthatja saját rendelési sablonját és azt saját SAP-rendszerébe átvéve rendeléseket küldhet számunkra. A SAP-OCI webáruházat szívesen igazítjuk az Ön kívánságaihoz és igényeihez. Az egyedi árak és az Ön termékei és készletei a webáruházban is rendelkezésére állnak. Átadásuk az OCI porton keresztül történik.

Jelenleg az OCI 2.0 – 5.0 formátumokat támogatjuk.

Ariba-PunchOut

Az OCI mellett egy Ariba PunchOut webáruházat is kínálunk Önnek. Ezen keresztül továbbíthatja a megfelelő termékinformációkat az Ön gazdasági rendszerébe. Természetesen itt is megtalálja az Önre érvényes árakat, valamint a megfelelő termékadatokat és készleteket.

E-beszerzés – tökéletesen önhöz igazítva

Spóroljon meg értékes időt és költségeket úgy, hogy az e-beszerzést méretpontosan csatlakoztatja az SAP-rendszeréhez (SAP-OCI) vagy más rendszerekhez (pl. Ariba Punch out). Szakértőink segítenek Önnek az anyagbeszerzés célirányos optimalizálásában és abban, hogy az egyéni feltételekkel költségeket spóroljon meg.

A több éves tapasztalat, a mintegy 50.000 termék folyamatos ápolása és rugalmas adatbankunk a siker receptje az e-beszerzés területén a KAISER+KRAFT vállalattal.

Termékeink olyan standard osztályozások szerint vannak besorolva, mint az eCl@ss és az UNSPSC (minden verzió), de szívesen alkalmazzuk az Ön osztályozásait, ill. árucsoportjait is. Különböző UOM Sets állnak az Ön rendelkezésére. A megbízásokat és a számlákat kérésre környezetkímélő módon, elektronikus formában küldjük el Önnek. Ahogy ÖN szeretné!

Kérdése van az e-beszerzéssel kapcsolatban?
Vegye fel a kapcsolatot Mix asszonnyal és csapatával: e-commerce@kaiserkraft.hu

Elektronikus adatcsere (EDI) – Integráció

Az üzleti dokumentumok elektronikus adatcseréjében (EDI) szerzett sokéves tapasztalat, például az ügyfél rendelése, a rendelés visszaigazolása, a szállítási értesítés és az ügyfeleknek küldött számlák tettek szakértővé minket ezen a területen. Ennek érdekében standardizált csatlakozási pontokat hoztunk létre. Különösen a nagyobb rendelési volumennel rendelkező ügyfeleink számára takarít meg értékes időt és költségeket a gazdasági rendszerünkhöz történő csatlakozás. Az üzleti folyamatok átlátható és teljes egészében elektronikus ábrázolására különösen nagy hangsúlyt fektetünk tevékenységünk közben.


Ügyfeleink számára számos e-beszerzési rendszert, valamint különböző piacokat kötöttünk le sikeresen, továbbá folyamatosan fejlesztjük szakértelmünket ezen a területen.

A fenti formátumok mellett ügyfélspecifikus adatformátumok is engedélyezettek. Forduljon hozzánk, szakértőinknek e-commerce/e-procurement csapatból biztosan van megfelelő megoldása az Ön vállalkozása számára. Itt találja az elérhetőségeket.

Piacok

Időközben a KAISER+KRAFT elektronikus katalógusa már több piacon megtalálható. Ezek között nyitott és zárt rendszerek is felfedezhetők, mint pl.:

E-Business iba
E-Business rer
E-Business teo
E-Business all