Elektronikus beszerzés

E-beszerzés

A beszerzést intézi?

Bizonyos területek esetében nem olyan egyértelmű, hogy hol lehet spórolni. A C-termékek beszerzéséről nem is beszélve. A kis értékű tételek átgondolatlan rendelése ugyanis magas járulékos költségekkel jár. Ezért különösen fontos kézben tartani ezt a területet, és biztosítani az átláthatóságot.

Engedje meg, hogy bemutassuk Önnek e-beszerzési megoldásainkat, és megmutathassuk, hogyan lehet az elektronikus beszerzéssel pénzt megtakarítani. Még akkor is, ha határokon átívelő tevékenységet végez. E-beszerzési szakértelmünk 18 európai országban áll rendelkezésére. Használja ki a lehetőséget!

Előnyök az Ön számára

az e-beszerzéssel

Nagyobb átláthatóság

Az e-beszerzés véget vet az ún. „maverick buying” gyakorlatának, hiszen így összehangolhatják az igényeket, és a megrendelést kizárólag minősített beszállítókon keresztül, egyeztetett feltételek mellett bonyolítják le.

Kevesebb járulékos költség

A közvetett szolgáltatások és a kis értékű árucikkek megrendelésével kapcsolatos járulékos költségek gyakran sokkal magasabbak, mint maga a beszerzési ár. Az e-beszerzés itt teljes átláthatóságot biztosít: a rendelés közvetlenül a kapott katalógus alapján történik, a megállapodás szerinti feltételek mellett.

Optimalizált folyamatok

Az idő pénz. Az e-beszerzés segítségével mindkettőből kevesebbre lesz szüksége, így teljes mértékben az igazán fontos feladatokra, például a beszállítói kapcsolatok ápolására összpontosíthat.

Világosabb stratégia

A beszerzés egyes lépései átláthatóvá és nyomon követhetővé válnak. Ön leellenőrizheti, hogy ki milyen árut igényelt, és hogy ki hagyta jóvá az igényt.

5 dolog, amit az elektronikus beszerzésről tudni kell

Minden igényhez a megfelelő megoldás.

Alapelvünk: a végpontok közötti folyamat.

1. A dinamikus katalógus

Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)

Az OCI, illetve a PunchOut olyan szabványosított interfészek, amelyek segítségével katalógus-adatrekordokat lehet továbbítani az Ön beszerzési platformja és a mi webáruházunk között. Az OCI 4-es szintig, valamint a PunchOut Level 1 és 2-es szinthez nyújtunk támogatást.
Egyszerű
A katalógusadatokhoz közvetlenül az interneten keresztül lehet hozzáférni; előzetes telepítés nem szükséges.

Kényelmes
Továbbítás a külső boltrendszerünkbe, majd a kosár közvetlen visszaküldése az Ön ERP-rendszerébe.

Aktuális
Mindig az Ön árait, valamint a legfrissebb műszaki leírásokat, termékképeket, csomagolási méreteket és termékkódolásokat tartalmazza.

Termékek aktuális rendelkezésre állása

Valós idejű rendelkezésre állási adatokat kap az összes termékről. Ez azt jelenti, hogy mindig képben lehet az aktuális állománnyal kapcsolatban, és elkerülheti a késedelmeket vagy a szűk keresztmetszeteket a beszerzés során.

2. Az elektronikus-statikus katalógus

Az elektronikus-statikus katalógus a legátfogóbb megoldás, amit csak használhat. Előnye, hogy a katalógus áttekinthetőségéhez a webes felület (API feed) naprakészsége párosul.

Támogatott elektronikus-statikus katalógusformátumok: BMEcat, CIF, Excel, CSV és TXT.

Testreszabható
Lehetőséget nyújt a választék (termékcsoportok, gyártók stb.) egyéni kialakítására, az ügyfélspecifikus osztályozásra, valamint anyag- vagy cikkszámok alkalmazására.

Részletes
Tetszés szerint mennyiségi adatokkal, árakkal, képekkel, műszaki rajzokkal és további információkkal bővíthető.

Hatékony
Magas szintű átláthatóság a kiválasztott állandó beszállítók révén.

3. Az elektronikus dokumentumcsere

Elektronikus adatcsere (Electronic Data Interchange, EDI)

A végpontok közötti („end to end”) folyamatban fontos szerep jut EDI-megoldásunknak, amely az Ön és a mi rendszerünk közötti megrendelések, megrendelés-visszaigazolások és számlák cseréjére szolgál.

Gyors
Rendkívül gyors, megszakítás nélküli adatátvitel.

Fenntartható
Csökken a papírfelhasználás.

Hatékony
Csökken a folyamatok időtartama és költsége.

  • Kommunikációs protokollok / tranzakciós szabványok: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • EDI-formátumok: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Testreszabott webes megjelenés és különleges megállapodás

Online megoldás

A testreszabott webes megjelenés az anyagbeszerzés optimalizálására szolgáló megoldás „kicsiben”, saját e-beszerzési rendszer nélkül.

A különleges megállapodás a webáruházunkban történő szokványos regisztrációval jön létre.


Testreszabható
Személyre szabott feltételek és termékkínálat, valamint igény esetén saját céglogó a kaiserkraft weboldalán.

Funkcionális
Átfogó keresési lehetőségek és egyéb intelligens funkciók.

Bővíthető
Meghatározott költségvetési korlátok, felhasználók kezelése és jóváhagyási eljárások.

Jóváhagyás

Egy fiókon belül különböző jogosultságokat rendelhet az egyes felhasználókhoz. Ez megkönnyíti a jóváhagyási munkafolyamatok végrehajtását.

A hiányzó láncszem?

Az e-beszerzéssel és a testreszabott webes megjelenéssel kapcsolatos minden információ megtalálható az e-beszerzési brosúránkban is.

Tudja meg, hogy mely adatformátumokat és klasszifikációkat kezeljük, és hogyan tudja Ön is a legrövidebb időn belül leegyszerűsíteni az anyagbeszerzést.

Így veheti fel velünk a kapcsolatot

E-beszerzési szakértőink készséggel állnak rendelkezésére, hogy válaszoljanak kérdéseire.
Egyszerűen egyeztessen egy kötelezettség nélküli konzultációt – akár az Ön telephelyén is.

Vegye fel velünk a kapcsolatot ingyenesen, kötelezettség nélkül!

Kérjük, válasszon